-- 오션 터미널 플래그십 매장 개장식
[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(홍콩 2017년 9월 6일 PRNewswire=연합뉴스) 이달 5일, 독일 굴지의 보석 브랜드 THOMAS SABO가 홍콩 오션 터미널 플래그십 매장 개장식과 최신 Dragon Nights Edition 특별 공개쇼를 개최했다. 이 특별한 날을 기념해 설립자 겸 디자이너인 Thomas Sabo가 홍콩으로 날아와 귀빈인 한국 팝스타 씨엘(CL)과 함께 리본 커팅식을 진행했다.
(사진: http://mma.prnewswire.com/media/551713/THOMAS_SABO_Grand_Opening.jpg )
(사진: http://mma.prnewswire.com/media/551714/Hong_Kong_Ocean_Terminal.jpg )
THOMAS SABO의 오션 터미널 플래그십 매장은 미드-센트리(mid-century) 요소에 아주 단순한 장식을 결합한 새로운 디자인 컨셉을 선보인다. 이 매장은 더욱 따뜻하고 가벼운 색깔로 구성된 신선한 팔레트를 이용하며, 아시아에 들어설 THOMAS SABO 매장을 위한 새로운 매장 설계 시대를 열었다.
10월부터 판매되는 독점적인 Dragon Nights Edition의 특별 공개쇼도 같은 날 이 매장 안에서 진행됐다. 이 컬렉션에서 행복을 상징하는 용과 장수를 위한 큰 축복을 상징하는 ‘수(壽)(Shou)’ 문양은 매우 상징성이 큰 핵심 요소다. 깃털로 덮인 용의 머리와 뒤얽힌 장식물로 장식된 이 수제 컬렉션은 극동 지역의 신화를 실감나게 만들고, 화려하게 반짝인다. 이 컬렉션은 이달 5일 홍콩 내 일부 THOMAS SABO 매장에서 사전 출시됐다.
편집용 이미지 자료: https://spaces.hightail.com/receive/Y3ZKJbhdwp
THOMAS SABO 소개
THOMAS SABO는 여성과 남성을 위한 라이프스타일 제품을 디자인, 판매, 유통하는 세계적인 장신구 및 시계제품 업체다. 회사는 1984년에 독일에서 설립됐으며, 5개 대륙에서 약 300개에 달하는 직영 매장을 운영한다. 또한, THOMAS SABO는 선도적인 항공사 및 크루즈 운영사뿐만 아니라 전 세계적으로 약 2천800여 거래 파트너와 함께 협업하고 있다.
문의처:
THOMAS SABO GmbH & Co. KG
Felizia Kindermann
Head of International & Corporate PR
+49912397150
press@thomassabo.com
출처: THOMAS SABO GmbH & Co.KG
Korean Pop Star CL Celebrates the Grand Opening of THOMAS SABO Ocean Terminal Flagship Store and Special Preview of Dragon Nights Edition
HONG KONG, September 6, 2017/PRNewswire/ -- Leading German jewellery brand THOMAS SABO was delighted to host its opening of the Hong Kong Ocean Terminal flagship store and special preview of the latest Dragon Nights Edition on 5 September 2017. To celebrate this special occasion, founder and designer Mr. Thomas Sabo came to Hong Kong to officiate the ribbon cutting ceremony with guest of honour Korean pop star CL.
(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/551713/THOMAS_SABO_Grand_Opening.jpg )
(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/551714/Hong_Kong_Ocean_Terminal.jpg )
THOMAS SABO Ocean Terminal Flagship Store introduces new design concepts, incorporating mid-century elements with simplistic decorations. The boutique utilises a fresh colour palette of warmer and lighter colours and marks a new era of shop-fitting for THOMAS SABO stores in Asia.
A special preview of the exclusive Dragon Nights Edition, available from October, was held inside the store on the same day. The Dragon as a sign of happiness and the "Shou" sign of the great blessing as a symbol of long life are the highly symbolic key pieces of the collection. Decorated with feathered dragon heads and intertwined ornaments, the handcrafted collection makes Far Eastern mythology tangible and shines with its glamour. The collection pre-launched at selected THOMAS SABO shops in Hong Kong on 5 September 2017.
Image material for editorial purposes: https://spaces.hightail.com/receive/Y3ZKJbhdwp
About THOMAS SABO
THOMAS SABO is one of the globally-leading jewellery and watches companies, designing, selling and distributing lifestyle products for women and men. The company, established in 1984 in Germany, operates around 300 of its own shops across all five continents. THOMAS SABO also collaborates globally with approximately 2,800 trade partners as well as leading airlines and cruise operators.
Press contact:
THOMAS SABO GmbH & Co. KG
Felizia Kindermann
Head of International & Corporate PR
+49912397150
press@thomassabo.com
Source: THOMAS SABO GmbH & Co.KG
(끝)
<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>
관련뉴스