[PRNewswire] Collinson, 공항 기반시설 투자 증대로 미국에서의 성장 이어가

입력 2019-05-30 20:46  

[PRNewswire] Collinson, 공항 기반시설 투자 증대로 미국에서의 성장 이어가

-- Collinson, Priority Pass 회원들과 여행 소비자의 증가하는 수요에 힘입어 미국 내 자사의 공항 라운지와 추가적인 공항 서비스에 대규모 투자를 단행할 예정이라고 발표

(런던 2019년 5월 30일 PRNewswire=연합뉴스) 고객 혜택 및 충성도 부문의 세계적인 선도업체인 Collinson[https://www.collinsongroup.com/ ]이 2019년 미국 전역에 7개의 신규 라운지를 개장하면서 미국 시장에 대규모 투자를 단행한다고 발표했다. 이와 동시에 자사의 최신 미국 공유 공항 라운지 공간인 잭슨빌 국제공항에 Club JAX를 개장했다. Collinson의 자회사이자 미국 최대의 독자적인 공유 라운지 운영업체 Airport Lounge Development Inc.'s[http://www.airportloungedev.com/ ](ALD)는 올해 말까지 기존에 개장한 두 개의 미국 라운지를 보완할 5개의 미국 라운지를 추가로 개장할 계획이다. 그에 따라 미국 내 총 라운지 수는 20개가 될 전망이다.

2019년에 이미 개장한 신규 라운지:
- 라스베이거스 매캐런 국제공항, 터미널 1, 탑승동(Concourse) D
- 잭슨빌 국제공항, 메인 탑승동(Concourse)

개장 예정인 신규 라운지:
- 마이애미 국제공항
- 노르먼 Y. 미네타 새너제이 국제공항 - 터미널 A에 개장한 기존 터미널에 이어 두 번째
- 찰스턴 국제공항
- 버펄로 나이아가라 국제공항
- 루이 암스트롱 뉴올리언스 국제공항

이들 투자는 Collinson의 솔루션 라인을 기반으로 한다. Collinson의 솔루션 라인은 여행객이 공항에서 제한된 시간을 최대한 활용하도록 도울 뿐만 아니라, 브랜드와 고객 간의 충성도도 강화한다. 올해 Collinson은 자사의 대표 상품이자 세계 굴지의 공항 라운지 및 체험 프로그램인 Priority Pass에 몇 가지 신제품을 추가해서 개선할 계획이라고 이미 발표한 바 있다. 추가될 요소 중 하나는 영국에서 Priority Lane에 대한 접근성 실험과 Priority pass 앱에서 음식 주문 및 공항 보안과 여권 확인 체크포인트인 '패스트 레인(fast lane)'이 포함된다. Collinson이 소유하고 운영하는 다른 공항 라운지도 수백만 명에 달하는 Collinson 최종 고객을 위한 공항 제안을 지속해서 강화하고 있다.

또한, 이와 같은 라운지 개장은 공항 여정을 개선하고자 하는 Collinson의 최근 다른 투자 발표를 보완한다. 여기에는 공항 전자상거래 플랫폼인 Grab[https://www.collinsongroup.com/en-meai/insights/collinson-invests-in-airport-digital-commerce-platform-grab ] 지분도 포함된다. 이 모바일 주문 서비스는 미국 전역의 공항에서 이용 가능하며, 영국을 포함한 다른 국제 시장으로 확장하고 있다.

Collinson 아메리카 사장 Sheryl Pflaum은 "미국은 국제 여행객이 찾는 해외 여행지 순위에서 상위권에 있다"라며 "이는 소비자 수요를 더욱 제대로 파악하고, 독특한 공항 경험을 창출할 중요한 기회를 제시하는 것"이라고 말했다. 이어 그는 "자사는 여행객을 위한 최신 서비스와 공항 레스토랑과 소매점을 위한 상업적 기회에 투자함으로써, 모든 고객 혜택과 충성도 프로그램 회원을 위해 공항 경험을 변혁시키는 데 집중하고 있다"라고 덧붙였다.

Collinson에 관한 추가 정보는 collinsongroup.com을 참조한다.

Collinson 소개:
Collinson[https://www.collinsongroup.com/ ]은 고객 혜택과 충성도 부문의 세계적인 선도기업이다. Collinson은 가치 제안을 차별화하는 우수한 여행, 지원 및 보험 상품과 더욱 심층적이고 가치 있는 고객 관계를 구축하는 충성도 솔루션을 제공한다.

Collinson의 고객 혜택 상품으로는 세계 굴지의 공항 체험 프로그램 Priority Pass와 여행 보험, 신원 지원, 비행편 지연, 국제 건강과 여행 위험관리 솔루션 등이 있다. Collinson의 충성도 전문지식은 전략, 수상 이력을 자랑하는 기술 및 프로그램 관리를 독특하게 결합함으로써, 고객사의 고객을 위한 더 큰 참여와 경험을 구축한다.

Collinson은 30년 넘게 세계 굴지의 결제망, 1000개가 넘는 은행, 90개가 넘는 항공사 및 20개가 넘는 호텔 그룹이 경쟁 우위를 점할 고객 경험을 창출하고자 선택해온 파트너다. 고객은 Collinson 솔루션을 통해 가장 수익성이 높으면서고 까다로운 고객을 확보, 참여 및 유지한다. Collinson의 고객사에는 에어 프랑스, KLM, 아메리칸 익스프레스, 캐세이 퍼시픽, 체이스, 마스터카드, 래디슨 호텔 그룹, RSA, 세포라, 유니온페이 및 비자 등이 있다.

사진 - https://mma.prnewswire.com/media/894465/Club_JAX_Jacksonville_Airport.jpg
The Club JAX, Jacksonville International Airport, Main Concourse (PRNewsfoto/Collinson)

로고: https://mma.prnewswire.com/media/795373/Collinson_Logo.jpg
Collinson (PRNewsfoto/Collinson)

출처: Collinson



Collinson Continues U.S. Growth Through Further Investment in Airport Infrastructure

-- In response to growing demand from its Priority Pass members and traveling consumers, Collinson announces a significant investment in its own airport lounges and additional airport services in the U.S.

LONDON, May 30, 2019 /PRNewswire/ -- Collinson [https://www.collinsongroup.com/ ], a global leader in customer benefits and loyalty, announces a significant investment in the U.S. market, with the opening of seven new lounges across the U.S. in 2019. This coincides with the grand opening of The Club JAX - at Jacksonville International Airport, its latest U.S. shared-use airport lounge space. Collinson's subsidiary, Airport Lounge Development Inc.'s [http://www.airportloungedev.com/ ] (ALD), the largest independent shared-use lounge operator in the U.S., has planned openings for five additional U.S. lounges through the remainder of the year to complement the two already opened, which will take its total lounge coverage in the U.S. to 20.

New lounges already opened in 2019:
- Las Vegas' McCarran International Airport, Terminal 1, Concourse D
- Jacksonville International Airport, Main Concourse

New lounges coming soon:
- Miami International Airport
- Norman Y. Mineta San Jose International Airport - a second planned location, joining the existing lounge in Terminal A
- Charleston International Airport
- Buffalo Niagara International Airport
- Louis Armstrong New Orleans International Airport

These investments build upon Collinson's suite of solutions which help travellers to make the most of their limited time at the airport, as well as strengthen loyalty between brands and their customers. This year, Collinson has already announced several new product enhancements for its flagship product, Priority Pass, the world's leading airport lounge and experiences program. These include the introduction of food ordering within the Priority Pass app plus trials of access to Priority Lane, the "fast lane" through airport security and passport control checkpoints in the UK. Additional airport lounges owned and operated by Collinson's subsidiary continue to strengthen the airport proposition for Collinson's millions of end-customers.

These lounge openings also complement recent announcements regarding its other investments to improve the airport journey, including its stake in Grab [https://www.collinsongroup.com/en-meai/insights/collinson-invests-in-airport-digital-commerce-platform-grab ], the airport e-commerce platform. The mobile-ordering service is available at airports across the U.S. with a growing international presence including the UK.

"The U.S. is ranked among the top countries for outbound travel by international travelers," comments Sheryl Pflaum, President - Americas at Collinson. "This presents the vital opportunity to learn more about consumers' needs and produce unique airport experiences. Collinson is focused on transforming the airport experience for all members of its customer benefits and loyalty programs by investing in the latest services for travelers and commercial opportunities for airport restaurants and retailers."

To learn more about Collinson, visit: collinsongroup.com.

About Collinson:
Collinson [https://www.collinsongroup.com/ ] is a global leader in customer benefits and loyalty. We deliver exceptional travel, assistance and insurance products that differentiate value propositions, and loyalty solutions that win deeper, more valuable customer relationships.

Our customer benefits products include the world's leading airport experiences program, Priority Pass, as well as travel insurance, identity assistance, flight delay, international health and travel risk management solutions. Our loyalty expertise uniquely combines strategy, award-winning technology and program management to create greater engagement and experiences for our clients' customers.

For over 30 years, we've been chosen by the world's leading payment networks, 1000+ banks, 90+ airlines and 20+ hotel groups to craft customer experiences that win competitive edge. This enables them to acquire, engage and retain the most profitable, but most demanding customers. Our clients include Air France KLM, American Express, Cathay Pacific, Chase, Mastercard, Radisson Hotel Group, RSA, Sephora, UnionPay and Visa.

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/894465/Club_JAX_Jacksonville_Airport.jpg
The Club JAX, Jacksonville International Airport, Main Concourse (PRNewsfoto/Collinson)

Logo: https://mma.prnewswire.com/media/795373/Collinson_Logo.jpg
Collinson (PRNewsfoto/Collinson)

Source: Collinson

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)


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